Kennismaken met Giel

img-20170824-wa0000

Kennismaken met Giel

Vanaf 1 oktober is Giel van Oers de nieuwe Werkplaats Manager van Autobedrijf De Baaij. Hoogste tijd om eens kennis te maken met onze nieuwste aanwinst!

1. Vertel eens wat over jezelf?

Giel is een jonge man die positief in het leven staat. Vader van 2 kinderen: een zoon van 9 en een dochter van 6. Momenteel alleenstaande en woonachtig in Wijchen. Van oorsprong kom ik uit ’s-Hertogenbosch, ben opgegroeid in Vught. Inmiddels woon ik al de grootste tijd in Wijchen.

2. Waar ben je hiervoor werkzaam geweest?

Inmiddels ben ik al ruim 22 jaar werkzaam binnen de automobielbranche. En nog steeds elke dag met veel plezier. Mijn vader Fons van Oers heeft jarenlang een Audi/Volkswagen dealer gehad in Wijchen, waar de passie mij met de paplepel is ingegoten.

Ik ben dus vanaf mijn 17e het bedrijf ingerold. Helemaal onderaan. Ik begon met het poetsen van auto’s, mocht toen naar het magazijn, en van het magazijn naar de werkplaats. Toen uiteindelijk de aftersales ingerold en dat is ook wat ik écht het leukste vind. Vind het leuk om klantcontact te hebben en de klant zo goed mogelijk te helpen. Heb daar ook veel trainingen over gehad binnen Audi/Volkswagen.

Uiteindelijk ging het bedrijf helaas failliet en stond ik op straat. Heb toen vrij snel weer een doorstart gemaakt en uiteindelijk bij Hegeman (nu Zijm) terecht gekomen. Hier was ik puur bezig met aftersales, met name voor het merk Audi.

3. En toen?

En toen kwam ik met Thijs in contact. Na een paar leuke gesprekken deed hij mij dit leuke aanbod. Hier heb ik natuurlijk wel een tijdje over na moeten denken, maar uiteindelijk denk ik dat dit de beste stap is voor mijn ontwikkeling! Ik denk dat ik hier, ondanks dat ik al heel wat ervaring heb, nog veel kan leren. Ik kijk er dus naar uit om nog lang een onderdeel te zijn van Autobedrijf De Baaij!

4. Waarom Autobedrijf De Baaij?

Leuke diversiteit aan klanten, alle merken, alle leeftijden van auto’s en ik heb een goede klik met Thijs. Echt een mensenmens die goed voor zijn personeel en voor zijn klanten is.

5. Wat kunnen mensen van jou verwachten?

Teamplayer, die niet te beroerd is om hard te werken. Als ik een vraag krijg, dan mogen klanten verwachten dat ik het voor ze regel. Belofte is belofte.

Ik wil er gewoon écht zijn voor onze klanten, zodat zij met een goed gevoel de deur uit lopen.

6. Heb je er zin in?

Zeker! Ik begin op 1 oktober en ik heb zin om iedereen te ontmoeten. Tot snel!

24-08-2017