2017: een fantastisch jaar

4cd424ae582c0816d2a216de8e1edde7_xl

2017: een fantastisch jaar

Het jaar 2017 zit erop. De tijd is voorbijgevlogen, want wat is er veel gebeurd dit jaar. We zetten graag alles even op een rijtje en blikken graag met u terug.

1. Autobedrijf van het Jaar 2016-2017

Wij mochten ons bijna het hele jaar BOVAG Autobedrijf van het Jaar noemen. Voor ons een enorme bevestiging dat we heel erg goed bezig zijn geweest. En we doen ons uiterste best om onze klanten nóg beter van dienst te zijn.

2. Veranderingen in het team

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Na 7 mooie jaren besloot Johan om zijn kennis over te gaan dragen aan de nieuwe generatie. Hij geeft nu les op het ROC. Ook hebben we afscheid genomen van Gijs. Wij danken ze beiden voor alle inzet.

3. Giel nieuwe Werkplaats Manager

Na het vertrek van Johan konden we natuurlijk niet stil blijven zitten. Wij zijn blij en trots dat we Giel aan u mochten voorstellen als nieuwe Werkplaats Manager. Iedereen kan alvast kennis met hem maken door een kort interview met hem op onze website. Lees het interview nogmaals via deze link.

4. Het traject met Bureau Negentigtien

Ook in 2017 hebben we een fantastische samenwerking gehad met Bureau Negentigtien. Er is onder andere een ODC-meting gedaan bij het hele team. Het ODC maakt inzichtelijk welke competenties en onbewuste drijfveren krachtig overeind blijven onder druk.

5. Hospitality training

Tijdens de uitreiking van de BOVAG Autobedrijf van het Jaar 2016-2017 werd al gezegd dat ‘gastvrijheid als rode draad door de bedrijfsvoering loopt’ en we doen er alles aan om dit zo te houden. Het volledige team van Autobedrijf De Baaij heeft op 24 april een hospitality training gekregen van The Hospitality Factory.

6. Klaar voor de toekomst

De automotive branche verandert en daar moeten wij in mee. Zodoende heeft Rob de opleiding Hybride en Elektrische Auto 2.0 succesvol afgerond! Autobedrijf De Baaij is dus ook uw thuishaven voor hybride en elektrische auto's.

7. 100% onderhouden

In oktober zijn we een contract aangegaan met 100% onderhouden. Draagt een occasion dit label? Dan betekent dit dat deze occasion een sluitende onderhoudshistorie heeft. Dit biedt meer zekerheid voor onze klanten, omdat de kans op onverwachte onderhoudskosten en stilstand een stuk kleiner is bij een 100% onderhouden auto.

8. Columns voor Aftersales Magazine

Een jaar lang heeft Thijs maandelijks een column geschreven voor Aftersales Magazine, het vakblad in de autobranche. De column verdwijnt, maar op de website blijft Thijs zijn visie delen.

9. Autobedrijf De Baaij één jaar oud

Het was tijd voor taart, want Autobedrijf De Baaij bestond één jaar op 1 augustus 2017.
Althans, onder de nieuwe naam en huisstijl. Daarnaast hebben wij natuurlijk al meer dan 20 jaar ervaring als Autobedrijf Van Gool, we zijn namelijk begonnen in 1989!

10. Tot slot

Er zijn nog veel meer mooie dingen gebeurd dit jaar. Het zijn er bijna te veel om op te noemen. Zo droegen wij ons steentje bij aan Bouwdorp Duuk en hielpen we het Ronald McDonaldhuis met het jaarlijkse golftoernooi. Daarnaast ontvingen we onze duizendste (!) beoordeling op Klanten Vertellen.

Wij bedanken u voor dit fantastische jaar en hebben waanzinnig veel zin in volgend jaar! Fijne dagen en tot volgend jaar.

21-12-2017