Je auto wordt uitstekend bijgehouden, ook preventief. De keuze is altijd aan jou ( je wordt gebeld als de 'diagnose' is gemaakt ) , of je een reparatie wilt laten doen of niet. De mensen aan de desk zijn altijd hulpvaardig. Er wordt niet per definitie meteen gedacht in 'kan niet ', maar waar mogelijk in oplossingen.
In het weekend geholpen met het starten van de auto
Goede service en advies. Altijd overleg vooraf.
Volgens afspraak alles snel en vakkundig uitgevoerd. Helemaal top!
Snel en goed geholpen.
Zie Bovenstaande Regel.
Goede ervaringen met dit auto bedrijf.
Na een vakantie in Frankrijk waar het de ANWB in 3 weken tijd niet lukte te regelen dat het vacuümpompje gemaakt werkt de auto naar Nederland laten repatriëren en laten afleveren bij Autobedrijf De Baaij. De volgende ochtend diagnose en na bestellen onderdelen de volgende dag gemaakt. Een verademing na weken ellende!
N.a.v. van positieve reviews deze garage uitgekozen voor een nieuwe auto. Enkele maanden na aanschaf van mijn Volkswagen Golf besloot de accu zijn werk niet meer te doen. Op zaterdag ochtend gebeld, kon meteen langskomen en kreeg een leenauto mee. 3 uurtjes later een belletje dat ik de auto mocht komen ophalen. Op de vraag wat het mij ging kosten kreeg ik als antwoord: “Niets, hoort bij onze service”
Nou dan verdien je deze review, want waar zie je dit tegenwoordig nog. En fijn dat de reviews ook bij mij werden waargemaakt.
Medewerkers van autobedrijf de Baaij denken met je mee, lossen problemen snel op en zijn altijd vakkundig en servicegericht.
zie boven
Prima garage, vriendelijk personeel. Alleen zou iets minder nadruk op bijverkoop prettig zijn.
Ik kwam voor kleine beurt en aircocheck.
Werd gebeld voor grote beurt omdat historie niet bekend zou zijn en 1 voorband.
Opdracht was kleine beurt, niks meer
Eventuele andere zaken hadden wat mij betreft op de rekening vermeldt kunnen worden.
Overall? prima garage
Nog 1 opmerking die niets met het werk van doen heeft.
U vermeldt trots dat de Baaij 'uw thuishaven voor uw auto is'. Volgens mij zou het beter klinken en beter Nederlands zijn als het 'de thuishaven voor uw auto' is.
Autobedrijf de Baaij is een bedrijf waar de klant écht voorop staat. Altijd vriendelijk, zorgzaam en de juiste service.
Fijn gesprek met Olivier over mogelijkheden waarbij op de juiste manier wordt meegedacht. Helder en eerlijk.
Een bedrijf waar je graag je auto koopt en/of in onderhoud brengt. Als ze net zo goed omgaan met de auto als met jou als klant (en dat doen ze) dan rij je voor jaren zorgeloos met een auto van de Baaij.
prima
Ik strandde met de auto 's avonds laat en de Wegenwacht sleepte mij naar De Baaij.
Ondanks dat ik geen vertrouwde klant was, en ondanks de vakantietijd met onderbezetting, ben ik uiteindelijk toch heel fijn en vlot geholpen. Ik vond ook het contact heel prettig en transparant. En er werd flexibel meegedacht met oplossingen door kundig personeel.
Kortom, een hele goede eerste ervaring!
Auto gebracht met een motorstoring. Snelle diagnose en werkzaamheden ook direct uitgevoerd na overleg en kostenopgave.
Personeel is erg vriendelijk en correct en ze denken goed met je mee. Daardoor weet je dat er bijvoorbeeld bij een servicebeurt, niet méér wordt gedaan aan je auto dan noodzakelijk is. De factuur wordt ook altijd prima uitgelegd, zodat je weet waarvoor je betaalt. Kortom: een hele goede garage.
Fijne garage waar je vriendelijk geholpen wordt. Ze staan voor je klaar wanneer je even wat kleins hebt (lampje verwisselen), maar ook voor een grote beurt. Ze doen wat ze beloven. Persoonlijke benadering!
Was gewoon prima
Topservice verleners!
Even afstemmen met elkaar wat uitgevoerd moet worden, vervangende auto mee en na ruim een dag auto weer tip top voor elkaar, TOPPERS !!!